آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت در ایلام

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، از برگزاری کلاس های اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر خبر داد.

سیروس ذوالفقاری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، صبح امروز(13 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کلاس های اوقات فراغت این اداره از اول تیر سال جاری آغاز و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت.


وی، با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این کلاس ها تا 25 خرداد فرصت دارند در این کلاس های ثبت نام کنند، افزود: سفال، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، زبان انگلیسی( مقطع ابتدایی) موسیقی، گیتار، سه تار، فیلم برداری، عکاسی، تئاتر از جمله دوره های آموزشی اوقات فراغت در سال جاری است.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، ابراز کرد: نونهالان، نوجوانان و جوانان عزیز می تواند برای ثبت نام در این کلاس های آموزشی به آدرس انتهای خیابان پیروزی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مراجعه و یا با شماره تلفن 2225400 تماس حاصل کنند.


ذوالفقاری، هدف از برگزاری این طرح، شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری استان، آموزش اصولی هنرجویان و جذب علاقه مندان در سال های آتی در انجمن های مختلف فرهنگی و هنری، کیفی سازی آموزش ها و ایجاد فضای شاد و پرنشاط در تابستان برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد.


وی، با بیان اینکه این کلاس های نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دارد، خاطرنشان کرد: تلاش می شود که در این کلاس های آموزشی، با توجه به قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رمضان فضایی معنوی همراه با برنامه های قرآنی برای شرکت کنندگان برگزار شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 373378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha