ویژه برنامه های شبکه تبرستان به مناسبت سالروز ارتحال امام تشریح شد

خبرگزاری شبستان: روزهای 13و ۱۴ و ۱۵ خردادماه به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و قیام خونین سال42ویژه برنامه "در سوگ خورشید" از سیمای تبرستان و "درسوگ آفتاب" از رادیو تبرستان پخش می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، ویژه برنامه های شبکه تبرستان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد تشریح شد.

 

«در سوگ خورشید» عنوان ویژه برنامه ای است که سیزدهم و چهارهم و پانزدهم خرداد از ساعت 21 از شبکه استانی سیما پخش می شود و در این برنامه کارشناسان در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) قیام خونین 15 خرداد و حوادث آن سالها مطالبی را عنوان می کنند.

 

فیلم سینمایی «سالهای برف و بنفشه» در دو بخش 1 و 2 با موضوع حوادث انقلاب روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 15 از سیمای تبرستان پخش می شود.

 

رادیو مازندران نیز روزهای 14 و 15 خرداد، ویژه برنامه هایی به تهیه کنندگی رمضان کریمی نیا با بررسی و یادآوری حوادث آن سالها از ساعت 9 تا 11 پخش می کند.

 

«در سوگ آفتاب» نیز به تهیه کنندگی فرهاد قلی نژاد و نویسندگی لطف اله سعیدی در روز های 13، 14 و 15 خرداد از ساعت 17 تا 18:30 با بخشهای مختلف کارشناس، گزارش و مسابقه و ... در خدمت شنوندگان رادیو تبرستان خواهد بود.

 

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

کد خبر 373415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha