تبعیت از رهبری عامل اقتدار سپاه پاسداران است

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را عامل اقتدار سپاه پاسداران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام محسن حیدریان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان، امروز (13خرداد) در جمع فرماندهان و جمعی از کارکنان و پرسنل سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج گفت: یکی از برنامه های هفته پاسدار میثاق با ولایت فقیه و دیدار با نماینده ایشان در استان هاست.


وی عنوان کرد: داشتن باورها و اعتقادات دینی یکی از عوامل موفقیت و استحکام و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


وی اظهارداشت: قدرت و بنیه ی دفاعی و اقتدار سپاه پاسداران نتیجه بهره گیری از رهنمودها و تبعیت از فرامین رهبری بوده و خواهد بود.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان، افزود: اگرچه انقلاب اسلامی امام راحل را ازدست داد ولی خلف صالح ایشان با همراهی مردم انقلاب اسلامی را حفظ کردند و همواره در مسیر اهداف و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب گام بر می دارند.


حجت الاسلام حیدریان بیان داشت: حمایت مردم از ولایت فقیه همواره یکی از عوامل شکست دشمنان این مرزوبوم بوده است و که باید این مهم همواره حفظ و تقویت شود.


وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در کردستان علاوه بر ماموریت بسیج حافظ مرزها و امنیت استان نیز هست، گفت: یکی از عوامل اصلی ایجاد امنیت پایدار بومی کردن امنیت است.


وی اظهارداشت: در راستای بومی کردن امنیت سپاه استان سال گذشته اقدام به جذب و استخدام نیروهای بومی کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 373521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha