مقام معظم رهبری بهترین گزینه جانشینی امام خمینی(ره) بودند

امام جمعه یزد با اشاره به وظیفه مجلس خبرگان رهبری در انتخاب جانشین امام خمینی(ره) بیان کرد: مقام معظم رهبری بهترین گزینه جانشینی امام خمینی(ره) بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله محمدرضا ناصری در نماز عبادی سیاسی جمعه یزد ضمن دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی انسان را از گناه و آلودگی هایی که سبب دوری از خداوند می شود، باز می دارد.
امام جمعه یزد افزود: خداوند در قرآن کریم در آیات مختلفی انسان را به دوری از گناهان و پیروی از دستورات الهی سفارش کرده و این را زمینه سعادت انسان ها دانسته است.
وی ضمن بیان این مطلب که درهفته های گذشته نماز جمعه یزد در ارتباط با این آیات صحبت هایی شد، اذعان داشت: خداوند کریم در قرآن می فرماید که تمامی بندگان من روزی به سمت من می آیند و پاسخگوی تمام اعمال خوب و بد خود هستند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: موضوع بعدی که طبق هفته های قبل باید به آن پرداخت و از اهمیت بسیاری برخوردار است، موضوع تربیت است.
وی افزود: انسان ها نسبت به تربیت فرزندانشان وظیفه دارند تا فرزندانشان راه راست را پیدا کرده و در این راه قدم بگذارند و ما باید به فرزندانمان این راه را نشان دهیم.
آیت الله ناصری با اشاره به قیام 15 خرداد و سالروز رحلت جانسوز بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) ابراز داشت: حادثه فیضیه و اقداماتی که امام خمینی(ره) انجام دادند سبب شد که شاه امام را دستگیر کند و مردم هم به اعتراض این اقدام به خیابانها ریختند.
امام جمعه یزد افزود: اعتراض مردم هم کشتار خونین 15 خرداد را به دنبال داشت و رژیم شاه با تانک و مسلسل مردم را به خاک و خون کشیدند.
وی مقام معظم رهبری را جامع الشرائط ترین گزینه برای رهبری نظام دانست و گفت: هدایت های مقام معظم رهبری در طول 25 سال رهبری ایشان سبب شد تا مرز های ایران امنیت پیدا کنند و ایران امروز به یکی از موفقترین کشورها در جهان تبدیل شود.

کد خبر 373742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha