بهره منده 4 هزار 500 مددجوی ایلامی از برنامه اوقات فراغت امداد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، گفت: 4 هزار 500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان مددجوی این نهاد در استان از برنامه های اوقات فراغت کمیته امداد بهره مند می شود.

علی حسین احمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، صبح امروز(17 خرداد) با بیان این مطلب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: برنامه ها و کلاس های طرح اوقات فراغت کمیته امداد از ابتدای تیرماه سال جاری در سطح مراکز و مناطق مختلف این استان برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری طرح اوقات فراغت در سطح استان ایلام اندیشیده شده است، افزود: اوقات فراغت یکی از فرصت های مناسب در راستای برنامه ریزی برای نیل به اهداف فرهنگی و مقابله با هجمه های اعتقادی دشمنان نظام و اسلام است که باید از این فرصت در جهت تقویت باورها و ارزش های دینی استفاده کرد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، با اشاره به ضرورت غنی سازی اوقات فارغت دانش آموزان و دانشجویان در ایام تابستان، ابراز کرد: این نهاد برای غنی کردن اوقات فراغت این قشر از جامعه هدف، در تابستان برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار می کند.


احمدی، یادآور شد: دانش‌آموز ایلامی تحت پوشش کمیته امداد در برنامه‌های آموزشی، مهارتی، مذهبی و ورزشی در پایگاه‌های موقت اوقات فراغت این نهاد شرکت می‌کنند و در دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت برنامه‌های قرآنی، دینی، فرهنگی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.


وی، ایجاد نشاط و شادابی، غنی سازی اوقات فراغت، آشنایی با مراکز تفریحی زیارتی کشور، توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های زیرپوشش در مسیر خوداتکایی اقتصادی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان از اهداف برگزاری این برنامه ها در تابستان سال جاری عنوان کرد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت تاثیر بسیار زیادی در تربیت و شکوفا سازی استعدادهای دانش آموزان تحت پوشش دارد، گفت: فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های مهم اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام بوده که در در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.


احمدی، با اشاره به اینکه با بیان اینکه در حال حاضر در حدود 40 کانون دائم، تابستانی و ولایت در این استان فعال است، خاطرنشان کرد: این کانون های در ایام تابستان سال جاری پذیرای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در راستای غنی سازی اوقات فراغت هستند.


پایان پیام/



 

کد خبر 373815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha