به برگزاری بیش از 100 برنامه در هفته جوان

خبرگزاری شبستان: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بوشهر با اشاره به برگزاری بیش از 100 برنامه در هفته جوان گفت: با نزدیک شدن به روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان، بوشهر آماده برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، حبیب‌الله زحمتکش، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بوشهر، صبح امروز (17 خرداد)، در نشست با خبرنگاران گفت: هفته جوان فرصتی مناسب برای بررسی مشکلات جوانان و پاسخگویی به مطالبات این قشر جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 برنامه برای هفته جوان برگزار می شود، افزود: تجلیل ار کارآفرینان برتر تحت عنوان فعالان جوان عرصه اقتصاد، تقدیر از هنرمندان جوان و برپایی ده ها جشنواره و مسابقات علمی فرهنگی وهنری از جمله برنامه‌های هفته جوان در استان بوشهر است.

 

زحمتکش خاطر نشان کرد: استان بوشهر آماده برگزاری برنامه های هفته جوان همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) است.

 

وی تصریح کرد: باید از فرصتی که هفته جوان برای ما مهیا می کند نهایت استفاده شود و الگوهای برتر جوانان اسلام و نظام اسلامی که از شاخص ترین انها حضرت علی اکبر(ع) و جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و جوانان موفق امروز در عرصه های مختلف معرفی شوند.

 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بوشهر، گفت: تجهیز کانون و افتتاح سایت کانون امام هادی(ع)مصلی جمعه بوشهر، استفاده رایگان جوانان مساجد از کتابخانه‌های کانون‌ها، استفاده رایگان جوانان خصوصا دانشجویان ودانش‌آموزان از خدمات 9خانه دیجیتال استان، برگزاری مسابقات در موضوعات شعرخوانی، طنزنویسی و مسابقات شطرنج، دارت و پیاده‌روی از برنامه‌های هفته جوان در استان بوشهر است.
 

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی فهم زبان قرآن ویژه حافظان وقاریان جوان شاهد وایثارگر، پخش فیلم مستند زندگینامه شهدای جوان و برگزاری یادواره شهدای جوان چارک، گناوه، بوشهر و دیر، تجلیل از خانوداه شهدای جوان فتح خرمشهر، برگزاری کارگاه نقاشی وعکس هنرمندان جوان، برگزاری جشنواره نمایشنامه‌نویسی ویژه ایثار و شهادت از دیگر برنامه های این هفته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 373866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha