ارائه خدمات رایگان پزشکی و ورزشی به جوانان

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از ارائه خدمات رایگان پزشکی و خدمات ورزشی به صورت نیمه بها به جوانان به مناسبت هفته جوان خبر داد.

سعید خورشیدی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین گفت: هفته جوان از 17 خرداد آغاز و تا 23 خرداد ماه ادامه دارد که در این هفته برنامه های مختلفی نیز اجرا می شود.
 

وی ادامه داد: نخستین روز هفته جوان با عنوان جوان، امید و آینده نگری نامگذاری شده است و یکشنبه 18 خرداد جوان، ورزش و سلامت اجتماعی، دوشنبه 19 خرداد جوان، فعالیت های اجتماعی و مدیریت جهادی، سه شنبه 20 خرداد جوان، خانواده و سبک زندگی، چهارشنبه 21 خرداد جوان، اخلاق و کرامت انسانی، پنجشنبه 22 خرداد جوان، فرهنگ و هویت ملی و جمعه 23 خرداد جوان، ولایت و انتظار نامگذاری شده است.
 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به برنامه های هفته جوان در استان اضافه کرد: شرکت جوانان برگزیده استانی در نشست هم اندیشی وزارت ورزش و جوانان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و نشست هم اندیشی با استاندار از جمله برنامه های این هفته است.
 

وی اعلام کرد: تعریفی که در بخش جوان داریم مشمول افراد 15 تا 30 سال می شود که جوانان در این هفته می توانند از تمامی خدمات ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نظیر استخرها و فضاهای ورزشی به صورت نیم بها استفاده کنند.
 

خورشیدی تأکید کرد: همچنین در این هفته خدمات مشاوره رایگان پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ارائه می شود که این امر با توجه به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی قزوین و بهزیستی صورت می گیرد.

 

وی یادآور شد: مهمترین برنامه ای که به مناسبت هفته جوان در استان قزوین برگزار می شود، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و معرفی و تجلیل از جوانان برگزیده استان است که 26 خرداد برگزار می شود.
 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های مختلف در این هفته هرچه بیشتر بتوانیم اهمیت نقش جوانان و لزوم توجه به این قشر را در جامعه نهادینه کنیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 373871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha