اجرای بیش از 50 برنامه به مناسبت هفته جوان در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از اجرای بیش از 50 برنامه به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در استان خبر داد.

هدایت شرف الدینی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و نیمه شعبان سالروز ولادت منجی علام بشریت در تبیین برنامه های روز جوان در استان به خبرنگار شبستان از یزد، گفت: بیش از 50 برنامه به مناسبت این ایام در استان اجرا می شود.


وی با بیان اینکه 30 دستگاه در استان در حوزه جوانان فعالیت دارند افزود: این اداره کل در حوزه نظارت و ارزیابی برنامه های این ادارت فعالیت دارد.


وی از جشن بزرگ حضرت علی اکبر(ع) به عنوان شاخص ترین برنامه روز جوان در استان یاد کرد و گفت: در این جشن از 55 جوان برتر استان در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی، کار آفرینی و... تجلیل می شود.


شرف الدینی افزود: این جشن دوشنبه 19 خرداد از ساعت 21 و با حضور حجت الاسلام محمد رضا رنجبر و به همت هیئت رزمندگان اسلام در محل حسینیه سید محمد آقا برگزار می شود.


وی تقدیر از کارکنان جوان ادارات و دستگاه ها، ارائه خدمات ورزش و تفریحی نیمه بهاء به جوانان، ارائه خدمات مشاوره نیم بهاء و برگزاری همایش کوهپیمایی و پیاده روی با مشارکت جوانان را از دیگر برنامه های این ایام در استان دانست.


معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: در همین راستا جشنواره فرهنگی، ورزشی و قرآنی ویژه جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به همت کمیته امداد استان برگزار می شود.


وی برگزاری گفتمان های دینی با با محوریت جوانان،برگزاری مسابقات فرهنگی متناسب با عناوین روزها در برنامه دوستان جوان مرکز یزد، برپایی غرفه های فرهنگی در مساجد با محوریت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و برپایی مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه های هفته جوان در استان اعلام کرد.


شرف الدینی از آغاز فراخوان تحقیقات و پژوهش در حوزه جوانان و ورزش خبر داد و افزود: پس از جمع آوری و داوری آثار نفرات برتر مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 374267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha