معرفی جوانان برتر استان کرمانشاه در هفته جوان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از معرفی جوانان برتر استان کرمانشاه در 10 بخش در هفته جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه های متنوعی در هفته جوان (17 تا 20 خرداد) با مشارکت سمن ها و جوانان استان کرمانشاه برگزار خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دوران جوانی و لزوم برنامه ریزی برای جوانان این مرز و بوم، این هفته را فرصتی مناسب برای حساسیت زایی این موضوع در بین اقشار مختلف جامعه دانست .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، جوهری خاطر نشان کرد : یکی از اهداف بزرگداشت این هفته معرفی جوانان برتر شهرستان ها و شهر کرمانشاه است که در 10 بخش مختلف در جشنواره ای با نام مقدس حضرت علی اکبر(ع) انجام خواهد شد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه راه اندازی پرتال اطلاعاتی معرفی مراکز و خدمات ویژه جوانان، رایگان شدن بازدید از آثار باستانی برای جوانان در این هفته، اجرای بیش از ده ها برنامه و مراسم جشن و مناجات، برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه فرهنگی منهاج جوان، برپایی مسابقات و ... را از دیگر برنامه های هفته جوان برشمرد.

پایان پیام/

کد خبر 374046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha