برگزاری مسابقات ورزشی در 60 محله کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از برگزاری مسابقات ورزشی محلات در سطح 60 محله شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مجتبی جوهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در نشست شورای ورزش شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: این مسابقات بر اساس تفاهم نامه ای میان این اداره کل با شهرداری و شورای شهر کرمانشاه در قالب 60 محله شناسایی شده در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

وی، افزود: پیش بینی می شود بیش از 60 هزار نوجوان و جوان در 600 رقابت ورزشی در محلات شهر کرمانشاه شرکت کنند.

 

جوهری، در ادامه تاکید کرد: انتظار می رود در  سایر شهرستانهای استان کرمانشاه نیز با تعامل و هم افزایی میان دستگاه ها این گونه برنامه ها توسعه یابد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در سال های اخیر و افزایش امکانات و فضاهای ورزشی در سطح استان، گفت: برای استفاده بهینه از این امکانات نیازمند توسعه منابع انسانی متخصص در امر ورزش از طریق آموزش مربیان هستیم.

 

وی، افزود: در همین زمینه مقدمات تاسیس شعبه ای از دانشگاه علمی و کاربردی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حال انجام است.

 

دبیر شورای عالی ورزش استان کرمانشاه همچنین به ضرورت مشارکت مردم در برنامه های ورزش عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز به شدت نیازمند مشارکت مردم در امرتوسعه ورزش هستیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 374240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha