برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای بانوان جوان کانون های مساجد اردبیل

خبرگزاری شبستان: نخستین نمایشگاه دستاوردهای بانوان جوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با همکاری فرهنگسرای فجر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود.

نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی بانوان جوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان برگزار می شود.


وی با بیان این مطلب که این نمایشگاه با عنوان عطر هنر برگزار می شود، تصریح کرد: بانوان هنرمند بسیاری با کانون های فرهنگی هنری همکاری دارند و برگزاری کلاس های آموزشی موجب ارتباط بیشتر این افراد با این مراکز شده و به مناسبت هفته جوان این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم با هنر بانوان جوان این استان برگزار می شود.


سقا، با اعلام اینکه این نمایشگاه با همکاری فرهنگسرای فجر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود، یادآور شد: این نمایشگاه از19 خرداد ماه آغاز و تا 22 خرداد ادامه دارد و از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر و از 16 عصر تا 20 شب برای بازدید علاقمندان باز است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اشاره به اینکه اعضای کانون ها علاقه زیادی برای حضور در این نمایشگاه دارند، افزود: مهمترین هدف شناساندن استعدادها برای عموم مردم و تشویق جوانان به کارهای فرهنگی و هنری است.


این مقام مسئول، در پایان سخنان خود، ضمن تشکر از تمام کانون های مشارکت کننده در این نمایشگاه، گفت: این برای اولین بار است که استان شاهد برگزاری چنین نمایشگاهی برای نشان دادن توانمندی های جوانان است و امید است مسئولان استانی توجه خاصی برای برگزاری مداوم این نمایشگاه داشته باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 374216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha