افتتاح طرح آسمانی های کرمانشاه در هفته جوان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کرمانشاه، از تشکیل ستاد اوقات فراغت خبر داد و گفت: طرح توجیهی و افتتاحیه آسمانی ها در هفته جوان برگزار می شود.

طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در خصوص برنامه ریزی های به عمل آمده در تابستان93، به خبرنگار شبستان گفت: ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. 

وی با اشاره به تدوین تفاهمنامه اوقات فراغت در استان، افزود: مفاد این تفاهمنامه آماده شده و بزودی بین دبیرخانه و کانون ها به امضا می رسد. 

صفری، از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی در کانون ها خبر داد و گفت: همزمان با هفته جوان، افتتاحیه طرح آسمانی ها با حضور مدیران، ائمه جمعه و جماعات، رابطان فرهنگی و کتابداران کانون ها برگزار می شود.

 وی خاطرنشان کرد: طرح توجیهی و افتتاحیه برنامه های تابستانی ویژه شهرستان کرمانشاه و کانون های معین در شهرستان های تابعه است. 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، با بیان اینکه مرحله اجرایی برنامه ها پس از انعقاد تفاهمنامه آغاز می شود، گفت: کلاس های اوقات فراغت به طور رسمی از ابتدای تیر سال جاری در کانون های سراسر استان آغاز می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 374287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha