خانواده های شهدا، اسطوره‌های مقاومت و صبر هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران عزیز شهدا در واقع اسطوره‌های مقاومت و صبر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازشهرکرد،قدرت‌الله رئیسی، مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری امروز "18 خرداد" در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل که در بنیاد شهید با حضور معاون توسعه منابع انسانی بنیاد و جانبازان شاغل در این سازمان برگزار شد، افزود: بدون تردید، خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران عزیز شهدا در واقع اسطوره‌های مقاومت و صبر هستند و با ایمان والای خود، سبب‌ساز پیروزی اسلام شده‌اند و همه ما باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم و خدمت به خانواده شهدا افتخارآمیز است.


وی تصرح کرد: تدوام و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون از خود گذشتگی‌ها، جانفشانی و ایثارگری ایثارگران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس است.


مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری اظهر کرد: جانبازان ایران، به تأسی از حضرت عباس(ع) در دفاع مقدس اموری آفریدند که سبب احیا و خلق ارزش‌های بزرگ شد، ارزش‌هایی که تنها در زندگی ائمه مشاهده می‌شود.


رئیسی حفظ شرف ایثارگری و جانبازی را مهم‌ترین وظیفه جانبازان برشمرد و خاطرنشان کرد: مبادا ارزش‌هایی که جانبازان خلق کردند به دست فراموشی سپرده شود.


وی با تجلیل و تقدیر از خانواده‌های صبور جانبازان گفت: خانواده جانبازان با صبر و شکیبایی سعی دارند افتخاری که جانبازان آن‌ها کسب کردند، حفظ کنند تا دستخوش هجمه‌های مختلف جامعه نشده و در معرض خطرات قرار نگیرد و این ارزش‌ها زیر سؤال نرود.


این مقام مسئول یادآور شد: نظام اسلامی ایران مرهون خون شهدا و ایثارگران عزیزی است که مردانه در برابر دشمنان ایستادند و موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند.


پیان پیام/
 

کد خبر 374474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha