جامعه نیازمند اندیشه‌های نو و جوانان آینده نگر است

خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با بیان اینکه باید از فرصت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به خوبی استفاده شود، گفت: ما نیازمند اندیشه‌های نو و جوانان آینده نگر، آرمان گرا، پرتحرک، با امید و باانگیزه هستیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از گیلان، دکتر محمد علی نجفی، استاندار گیلان، امروز(19 خرداد) همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در نشست صمیمی با جمعی از جوانان با اشاره به اهمیت نقش جوان در توسعه و سازندگی کشور گفت: کشوری که از نیروی جوان و بالنده برخوردار نباشد قطعا"به پویایی نمی‌رسد.


وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اعتقاد براین است تا از فرصت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به خوبی استفاده شود، اظهارکرد: ما نیازمند اندیشه‌های نو و جوانان آینده نگر، آرمان گرا، پرتحرک، با امید و باانگیزه هستیم.


نجفی برتهیه بخشنامه‌ای مبنی بر بکارگیری جوانان در بخش مشاوران، دستیار و معاونان در ادارات و فرمانداری‌ها تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت اندیشه‌ها و توان جوانان نخبه و توانمند به خوبی استفاده کنیم و اداره کل ورزش و جوانان گزارشات منظم در این مورد را به من ارائه کند.


وی با تشریح مشکلات گیلان با بیان اینکه در کنار سپردن مسئولیت‌ها به جوانان از آنان انتظاراتی نیز دارم اذعان کرد: البته نباید فقط به این مشاوره‌ها و بخشنامه‌ها بسنده کرد و جوانان باید عملا در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری پر انرژی وارد شوند چراکه ما بیشتر از شعار به کار و تلاش نیازمندیم و انرژی و نشاط جوانان در این زمینه بسیار موثر است.


نجفی با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی و رفاه مردم و ایجاد اشتغال از دغدغه‎های اصلی استان است، تاکید کرد: از جوانان میخواهم در حل مشکلات استان فعالانه وارد شوند.
 

استاندار با اشاره با دغدغه‌های جوانان در مورد مسائل مختلف کشور واستان، نقد منصفانه را موجبات رشد و تعالی جامعه دانست و گفت: ما نیازمند وحدت و همکاری تمامی اندیشه‌ها برای توسعه استان هستیم و از نقدهای منصفانه با آغوشی باز استقبال می‌کنیم.


وی گیلانیان را مردمانی بافرهنگ غنی دانست و افزود: امروز باروی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بارقه‌های امید در دل مردم ایجاد و مردم به دکتر روحانی و شعارهای این دولت امیدوار شده‌اند و برما تکلیف است تا در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنیم و امیدی را که در دل مردم ایجاد شده را پررنگ تر کنیم.


گفتنی است، در این نشست از استاندار گیلان به دلیل توجه به مسائل جوانان قدردانی شد، همچنین نمایندگان جوانان حاضر در نشست در خصوص حل مشکل بیکاری جوانان، واگذاری امور جوانان به جوانان، بکارگیری جوانان در حوزه‌های مختلف، بهره گیری از توان آنان و لزوم حمایت از تلاش‌های دولت مطالبی را بیان کردند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 374784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha