جوانان برتر استان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: 28 نفر از جوانان برتر استان در شاخص‌ها مورد شناسی قرار گرفتند که در روز چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 از آنها تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، عباس جهان‌بینی امروز (19 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به موضوع هفته جوان گفت: در این هفته فضاسازی محیطی در ادارات و شهر، برگزاری جشن‌ها، دیدار با خانواده شهدای جوان، تجلیل از جوانان برتر و.... از جمله این برنامه‌ها است.


وی بیان داشت: در این هفته ما توزیع کارت‌های مهرورزی در بین جوانان را داشتیم که مورد استقبال قرار گرفت و دیدار با مراجع و بهره گیری از رهنمودهای آنها انجام شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: 28 نفر از جوانان برتر استان در شاخص‌ها مورد شناسی قرار گرفتند که در روز چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 از آنها تجلیل می‌شود.


جهان‌بینی تصریح کرد: افتتاح استخر سرپوشیده حجاب در منطقه دو را نیز داریم که همزمان با هفته جوان ویژه بانوان افتتاح خواهد شد.


وی گفت: برای این استخر بالغ بر 3 میلیارد تومان اعتبار داده شده و یکی از مجهزترین استخرهای استان است که در منطقه کم برخوردار احداث شده است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار و معاونان برگزار شد که تصمیمات خوبی برای موضوع جوانان و اوقات فراغت اتخاذ شد.


جهان‌بینی گفت: در این جلسه در خصوص موضوع اوقات فراغت مسائل بررسی شد که قرار شد کمیته‌ای به ریاست فرماندار تشکیل شود تا بتوانیم خدمات رسانی مطلوب‌تر شود.
 

وی بیان داشت: همچنین در این جلسه در خصوص اردوهای جهادی بحث‌هایی شد که با همکاری شهرداری و بسیج و سازمان جهاد کشاورزی کمربند فضای سبز قم دنبال شود.


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در خصوص فضای ورزشی گفت: ما به دنبال این هستیم که طرح‌های ورزشی را گسترش دهیم و رویکرد ما نیز مناطق کم برخوردار و محروم است.
 

وی بیان داشت: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی نیز از دیگر رویکردهای ما است و در تلاش هستیم تا کمیت و کیفیت فضاهای ورزشی را ارتقا دهیم.
 

جهان‌بینی تصریح کرد: کار پژوهشی در حوزه جوانان در حال انجام است تا بتوانیم وضعیت سنجی جوانان انجام دهیم و بدانیم که در عرصه‌های مختلف، وضعیت فعلی جوانان چگونه است.
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: این می‌تواند به عنوان یک سند مادر در اختیار همه دستگاه‌ها قرار گیرد تا بتوانند طبق آن برنامه‌ریزی کنند.
پایان پیام/

کد خبر 374787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha