قرآن موجب طهارت قلب مومنین است

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل، گفت: بعثت پیامبر برای قرآن بود و قرآن نور است و موجب طهارت قلب مومنین می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، عصر امروز (19 خرداد) در آئین استقبال از بهزاد هژبری و جعفر فردی نفرات برتر رشته حفظ و قرائت سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: بعثت پیامبر برای قرآن بود و شهادت شهدای کربلا و شهدای ایران اسلامی نیز برای حفظ و تداوم قرآن بود.


وی، با اشاره به اینکه جامعه نیازمند چنین نخبگان قرآنی است، تصریح کرد: قرآن نور است و موجب طهارت قلب مومنین می شود و اگر بخواهیم روابط اجتماعی و اقتصادی را درست کنیم باید از قرآن بهره مند شویم.


خدابخش، با اعلام اینکه فرهنگ قرآنی را در استان ترویج کنیم، یادآور شد: خدمتگزاران باید در تربیت نخبگان تلاش مضاعف داشته باشند زیرا استعدادهای ویژه ای در استان وجود دارد.


استاندار اردبیل، با بیان این مطلب که حرکت حکومت اسلامی مطابق با اصول قرآن است، افزود: قرآن باید حفظ و عمل کنیم و این دو نخبه قرآنی به عطر خوش قرآنی معطر هستند و باید از این برکت استفاده کنیم و استقبال کنندگان به عشق قرآن در این برنامه حضور یافته اند.


این مقام مسئول، گفت: استان اردبیل افتخار بزرگی در این دوره از مسابقات بین المللی کسب کرده اند و قرآن راهنمایی آنهاست و امیدوارم این حرکت توشه ای برای آخرت این عزیزان باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 374854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha