تولید نخستین نرم‌افزار تلفن همراه هوشمند "در انتظار آفتاب"

خبرگزاری شبستان: نخستین نرم‌افزار تلفن همراه هوشمند باموضوع مهدویت با عنوان "در انتظار آفتاب" درقالب مسابقه درآستانه نیمه شعبان باهدف توسعه و تعمیق باور مهدویت ازسوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(ع) تولید شد.

مسعود دریس، معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان گفت: نخستین نرم‌افزار تلفن‌ همراه هوشمند با عنوان "در انتظار آفتاب" جهت مقاطع سنی نوجوان و بزرگسال با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انتظار و فرهنگ مهدویت درقالب مسابقه طراحی و تولید شد.
وی با بیان اینکه این مسابقه از نیمه شعبان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: این مسابقه در قالب سؤالات چهار گزینه‌‌ای طراحی شده است که در ازای هر پاسخ صحیح امتیازی به کاربر تعلق می‌گیرد، البته سیستم به کاربر این امکان را می‌دهد، بعد ارسال شماره همراه و دریافت رمز عبور به قسمت بخش مسابقه وارد شده و پاسخ‌های خود را وارد کند.
دریس با بیان اینکه به 20 نفر از کسانی که بیشترین رکورد را کس4ب کنند، 20 تبلت در روز عید قربان اهدا می‌شود، اظهارداشت: این نرم‌افزار تلفن همراه هوشمند شامل سؤالاتی در حوزه‌های مرتبط با موضوع مهدویت نظیر علائم ظهور، امام زمان در احادیث و قرآن و ... است.
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تاکیدکرد: این نرم‌افزار از روز نیمه شعبان از طریق کافه‌بازار به صورت رایگان قابل دانلود است و در دو نسخه اندروید و ios (مخصوص گوشی‌های اپل) طراحی شده است.


پایان پیام/

کد خبر 374892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha