جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نخبه استان مرکزی برگزارشد

خبرگزاری شبستان: همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) جشن میلاد جوان کربلا و تجلیل از جوانان نخبه استان مرکزی شامگاه گذشته (19 خرداد) در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت این میلاد فرخنده و همچنین فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) بر الگو گیری افراد جامعه به ویژه نسل جوان از آن بزرگواران تاکید کرد.


وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی باید درس ایثار، از خود گذشتگی، ایثار و شهادت و ولایتمداری را از حضرت علی اکبر بیاموزند، ادامه داد: باید این درس ها را فرا گرفته و در زندگی خود بکار گیرند.


معاون استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به امر اشتغال جوانان اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری 12هزار فرصت شغلی برای جوانان استان مرکزی ایجاد می شود.
 

حسن بیگی اشتغال، مسکن و ازدواج را از جمله مطالبات جوانان استان دانست و ادامه داد: جوانان سرمایه های این کشور هستند و باید به خواسته های آنان توجه شود.


این مقام مسئول با بیان اینکه 30 درصد از جمعیت یک میلیون و 440 هزار نفری استان مرکزی را جوانان تشکیل می دهند بیان کرد: فراهم کردن فرصت شغلی و امکانات ازدواج آستان برای جوانان مجرد ضروری است.


در ادامه این مراسم، سعید ملکی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت پرداختن به امور جوانان گفت: جوانان سرمایه های آینده و آینده سازان ایران اسلامی هستند و توجه به خواسته های این قشر ضروری است.


وی با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت هفته جوان استان امسال 60 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی را برای جوانان تدارک دیده است، ادامه داد: محوریت برنامه های این هفته غنی سازی اوقات فراغت جوانان است و از ظرفیت بخش های مختلف بهره گرفته شده است.

 

گفتنی است در مراسم جشن بزرگ جوان از جوان نخبه استان مرکزی در رشته های مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 374952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha