برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در 600 محل فرهنگی و مذهبی فارس

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: افزود: 600 محل فرهنگی و مذهبی در فارس و 120 مکان نیز در سومین شهر حرم اهل بیت (ع) میلاد باسعادت ولی عصر (عج) را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام محمودی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس امروز (21خرداد) در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در سراسر استان فارس و شهرستان شیراز خبر داد و گفت: انتظار فرج امام زمان (عج) تا آن اندازه با ارزش است که مقام شیعه را تا اولیاء الله بالا می‌برد و چنان حالتی به انسان دست می‌دهد که ترس و اضطراب و اندوه در درون او نخواهد بود و به قول حضرت امیرالمؤمنین (ع) بهترین اعمال در نزد خداوند بزرگ انتظار فرج است.


این مقام مسئول دعای عهد را موجد پیوند قلبی و عاطفی با قطب عالم امکان خواند و تصریح کرد: در این دعا با امام زمان (عج) بیعت می کنیم و چنین بیعتی، سرمنشا تحول در زندگی انسان می شود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور آن حضرت ان شا الله مهیا شود، افزود: 600 محل فرهنگی و مذهبی در فارس و 120 محل نیز در سومین شهر حرم اهل بیت (ع) میلاد باسعادت ولی عصر (عج) را برگزار می کنند.


وی در ادامه با توجه به نظارت بر جشن های نیمه شعبان توسط شورای هیئت های مذهبی، افزود: مردم جشن های ائمه اطهار (ع) را با شور و هیجان، بدون حاشیه و آسیب برگزار کنند.


پایان پیام/

کد خبر 375380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha