تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه؛ گام عملی زمینه سازی ظهور امام زمان(عج)

خبرگزاری شبستان: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه بایستی در عمل منتظر امام زمان(عج) باشیم، گفت: تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه؛ گام عملی زمینه سازی ظهور ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام سید حسن سیدی امروز ( 23 خرداد) در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه با اشاره به نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت مهدی(عج)، اظهارداشت: همه هستی و تمامی امکانات عالم به دست امام زمان (ع) است.


وی با بیان اینکه برای ظهور امام زمان (عج) بایستی منتظر واقعی بود، افزود: مهم ترین کار در راستای فرج ایشان توجه و عملی کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به غیبت کبری امام زمان و اینکه هیچ کش حتی خود ایشان از زمان ظهور اطلاع ندارند، بیان کرد: مهم ترین حدیث در این رابطه حدیث امام باقر (ع) است که می فرمایند "تعیین کنندگان زمان ظهور دروغگو هستند".


حجت الاسلام سیدی با بیان اینکه منتظران واقعی و شیعیان بایستی زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنند، بیان کرد: منتظر واقعی کسی است که عشق به آرمان های امام زمان (عج) داشته باشد و برای دستیابی به آن تلاش عملی کند.


وی توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از آرمان های امام زمان(عج) دانست و گفت: در جامعه امروزی دشمنان از طریق ابزار های جنگ نرم مانند، ماهواره و سایت های مستهجن و ... بدحجابی و بی حجابی را در سطح جامعه ترویج می کنند که نیازمند احیاء این فریضه الهی هستیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اذعان به اینکه بی توجهی و کم توجهی به جایگاه قرآن کریم و نهج البلاغه در سطح جامعه بویژه در بین قشر جوان وجود دارد، بیان داشت: نشر معارف قرآن، تالیف قلوب و گسترش دین از اولویت های حکومت حضرت مهدی (عج) است.


حجت الاسلام سیدی با اشاره به حملات گروه های تروریستی و تکفیری بوژه داعش در سوریه و عراق، افزود: پشت پرده این قضایا حمایت های رژیم صهیونیستی است.


وی با بیان اینکه گرو تکفیری داعش به منظور مقابله با عاشورا و مهدویت دست به جنایات در عراق می زند، تاکید کرد: اگر اهانتی به اماکن مذهبی و حرم امامان معصوم(ع) صورت گیرد با پاسخ کوبنده و غرش شیعیان مواجه می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 375897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha