جشن بزرگ 10 هزار نفری نیمه شعبان در سرابله

خبرگزاری شبستان: جشن بزرگ نیمه شعبان به همت کانون فرهنگی و هنری محبان علی اکبر(ع) شهر سرابله در محوطه دریاچه توریستی شهرستان سرابله برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، این جشن بزرگ معنوی با حضور بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان چرداول و مسئولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان برگزار شد.


داریوش کریمی پور، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری محبان علی اکبر(ع) شهر سرابله در این خصوص، گفت: در این جشن با کمک ادارات و نهادهای فرهنگی و اجرایی شهرستان، شورای اسلامی شهر و دفتر امام جمعه محترم چرداول برگزار شده است.


وی، افزود: سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای موسیقی سنتی، و تک نوازی، برنامه های شاد، اجرای گروه نمایشی پاریزبان، اجرای مسابقه فرهنگی و نورافشانی آسمان شهر سرابله از برنامه های این جشن بوده است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری محبان علی اکبر(ع) شهر سرابله، تصریح کرد: جمعی از مسئولان استان از جمله علی محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مهندس پولادی معاون عمرانی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان در این جشن حضور داشتند.


کریمی پور، یادآور شد: در این جشن با همکاری ادارات و نهادهای مختلف 100 عدد کارت هدیه و 10 فقره وام قرض الحسنه به شرکت کنندگان اهدا شد و برنامه های متنوع فرهنگی در این جشن برگزار شد.


وی، در پایان با اشاره به استقبال گسترده مردم از برگزاری این جشن، خاطرنشان کرد: تبیین اندیشه و فرهنگ مهدویت و انتظار، ایجاد روحیه پرنشاط معنوی در بین جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم و همچنین گرامیداشت نیمه شعبان از اهداف برگزاری این جشن بوده است.


پایان پیام/


 

کد خبر 375972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    واقعا دست مريضات