بنیاد نهج البلاغه اردبیل گوی سبقت را  از همه استان های دیگر ربوده است

خبرگزاری شبستان: معاون امور استان های بنیاد نهج البلاغه کشور با اشاره به رتبه برتر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل، کسب این رتبه را در سایه تلاش ها، سختکوشی ها و اخلاص خادمین این بنیاد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سیدافشین قریشی، معاون امور استان های بنیاد نهج البلاغه کشور، صبح امروز( 25 خرداد) در مراسم افتتاح بنیاد نهج البلاغه در شهرستان خلخال، این افتتاح را تولدی مبارک توصیف کرد و اظهار داشت: هیچ تولدی بهتر و مبارک تر از تولد فرهنگ علوی، باورعلوی و تفکرعلوی نیست.


معاون امور استان‌های بنیاد نهج البلاغه کشور باتشکر از حمایت های بی شائبه آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، توصیه و تاکید ایشان بر افتتاح دفاتر شهرستان ها را موید احساس نزدیکی، هماهنگی و تلاش های خستگی ناپذیر خادمین بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل دانست.


سید قریشی از حجت الاسلام ستوده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل به جهت همراهی وحمایت های خالصانه وی از بنیاد نهج البلاغه اردبیل تشکر و قدردانی کرد.


وجود دانشگاه های معتبر و حوزه علمیه در خلخال جایگاه خاصی را به این شهرستان داده است

حجت الاسلام ستوده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم گفت: بعد از قرآن کریم بعنوان کتاب جامع و جهان شمول هیچ کتابی به استحکام و اتقان نهج البلاغه نیست.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، تاثیر تبلیغ چهره به چهره را فراتر از فعالیت رسمی نهادها دانسته و با اشاره به سخن جرج جرداق نهج البلاغه پژوه مسیحی که می گوید: اگر علی (ع) میان غربیها بود غربیان سیره و تفکر علی (ع)را در تمام دانشگاهها اشاعه می دادند و هر روز برای شناخت علی (ع) همایش برگزار می کردند، اظهار کرد: امام امیرالمومنین علی(ع) و کتاب گرانسنگش نهج البلاغه در کشور ما و در بین مسلمانان، غریب و ناشناخته مانده است.


وی در پایان سخنان خود عمده وظیفه بنیاد نهج البلاغه را مهجوریت زدایی از کتاب نهج البلاغه و اشاعه فرهنگ علوی دانست.


پایان پیام/

کد خبر 376479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha