اسناد منتشر شده ویکی لیکس شِگرد تازه در جنگ رسانه ای است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اسناد منتشره ویکی لیکس گفت: یک اصل مسلم این است که چاقو دسته خودش را نمی برد، بعید است سران دنیای غرب اجازه دهند؛ اسنادی منتشر شود که حاصلش به ضرر غرب باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اسناد منتشر شده از سوی سایت ویکی لیکس گفت:لابد این اسناد هم پدیده ای تازه در جنگ نرم رسانه ای است غلامعلی حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از اسناد تازه منتشر شده از سوی سایت ویکی لیکس، به خبرنگار شبستان، گفت:به همه این نوع اقداماتی که سرنخ آنها معلوم نیست در کجاست؛ باید به دیده تردید نگاه کنید.

وی اظهار داشت: یک اصل مسلم این است که چاقو دسته خودش را نمی برد، بعید است سران دنیای غرب اجازه دهند؛ اسنادی منتشر شود که حاصلش به ضرر غرب باشد. قطعاً یک امور راست و دروغی را کنار هم می گذارند تا بهره برداری خودشان را کنند.

حداد عادل، تصریح کرد باید صبر کرد ببینیم برای این مجموعه چه خیالی دارند. به تازگی باب شده است که زمانی اسناد عراق را منتشر می کنند، زمانی دیگر اسناد سفارتخانه آمریکا را منتشر می کنند. و این عمر پدید ه ای تازه در جنگ نرم و جنگ رسانه ای است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص ضریب تاثیر این اسناد در بین دول و ملل منطقه گفت: ملت بصیرتشان بیشتر از این است که با این حرفها راهشان را گم کنند. ملت ایران را می شناسیم؛ هیچگاه فریب این حرفها و اسناد را نمی خورند.

پایان پیام/
 

کد خبر 3765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha