تمدید روادید اتباع خارجی به مدت 6 ماه

خبرگزاری شبستان: مشاور استاندار و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: اتباع خارجی دارای گذرنامه فرصت دارند تا پایان خرداد ماه سال جاری مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، به نقل از روابط عمومی و تشریفات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، دکتر علاالدین کراماتی، مشاور استاندار و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: اتباع خارجی دارای گذرنامه فرصت دارند تا پایان خرداد ماه سال جاری جهت ثبت نام و اخذ نوبت به منظور تمدید روادید خود به دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در سطح شهر شیراز و شهرستان های کوار، جهرم و لارستان مراجعه کنند.


وی افزود: خانواده های مشمول طرح ساماندهی اتباع خارجی ، کسانی هستند که طی سال های گذشته در فرآیندهای قانونی از سال 89 تاکنون حضور داشته و در مراحل مختلف روادید آن ها تمدید شده است.


مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی فارس ضمن اشاره به اینکه جمعیت این افراد در استان فارس حدود 30 هزار نفر است، اضافه کرد: روادید افراد مشمول این طرح از پایان خرداد ماه سال جاری به مدت 6 ماه تمـــدید می شود و هم اینک که مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با موفقیت برگزار شده، امیدواریم موانع و مشکلات موجود رفع و بستر لازم جهت بازگشت پایدار این اتباع به کشور افغانستان فراهم آید.


دکتر کراماتی همچنین به کارفرمایان ایرانی توصیه کرد: از اتباع افغانی دارای کارت اشتغال و روادید قانونی استفاده کنند و از بکارگیری اتباع غیرمجاز خودداری کنند، چرا که با افراد خاطی اعم از کارفرمایان و یا رانندگان حامل اتباع غیرمجاز برخورد قانونی خواهد شد و ضمن جریمه به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.


پایان پیام/

کد خبر 377187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha