شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام جنایات داعش در عراق را محکوم کرد

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با صدور بیانیه ایی اقدامات و جنایات ضدانسانی گروهک تروریستی داعش در کشور عراق را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در این بیانیه آمده است: بار دیگر آتش فتنه در عراق و سوریه و لبنان از آستین گروه‌های تندرو، تکفیری و تروریستی وهابی درآمده است، آتشی که دستان فتنه‌گر و پلید نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به وضوح در آن قابل مشاهده است.


این بیانیه می افزاید: به درستی که امروز گروه‌های تکفیری و تروریستی اجاره ای داعش، با حمایت‌های بی‌دریغ و همه جانبه مالی، تسلیحاتی، رسانه‌ای و تبلیغاتی ارتجاع عرب منطقه، حکام و دولت‌های فرمایشی، خودفروخته و دست‌نشانده استکبار جهانی به نیابت از مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم و انگلیس و تحت امر آنان در جنگ علیه مقدسات، آرمان‌ها و اعتقادات اسلامی مسلمانان، به دنبال شکستن خط مقاومت و وحدت مسلمانان، اعم از شیعه و اهل تسنن و همه اقوام و ایجاد یأس و ناامیدی در میان آنان است.


در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید به زودی این آتش به پا شده توسط غرب دامن خود آن‌ها را خواهد گرفت و امنیت کشور و منطقه آنان را برهم خواهد زد.


در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن ستایش وحدت، همگرایی و مقاومت اسلامی جانانۀ ملت عراق و سوریه علیه تروریسم و تبعیت از مرجعیت دینی، اعلام می‌دارد که رمز پیروزی نهایی وحدت و مقاومت اسلامی است که بایستی توسط تمامی گروه‌ها، قبائل و مذاهب اسلامی در عراق، سوریه و لبنان محترم شمرده شده و اجرایی گردد.


پایان پیام/

 

کد خبر 378083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha