تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی، با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، گفت: باید حرمت ماه رمضان رعایت شود و در این ماه حرمت‌شکنی صورت نگیرد.

سردار یحیی شرفی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: باید از روزه خواری در مکان های عمومی جلوگیری شود زیرا جلوگیری از روزه خواری یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان موثر باشد.

 

وی، در ادامه با اشاره به عقد تفاهم نامه با شهرداری در مورد فراهم کردن مکان های مناسب برای کارگران در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کارگران زحمت کش که به دلیل گرمای هوا و یا دلایل دیگر نمی توانند روزه بگیرند برای آنان مکان های خاصی در سطح شهر در نظر گرفته خواهد شد تا در ملاء عام اقدام به روزه خواری نکنند.

 

شرفی تصریح کرد:مسئولان و نهادهای مرتبط نیز باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند تا از شکسته شدن حرمت ماه رمضان جلوگیری شود.

 

وی، به اجرای طرح امنیت مراسمات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امسال تعداد اغذیه فروشی هایی که مجوز ارائه خدمات به مسافران در طول ماه مبارک رمضان را دارند افزایش خواهیم داد و با افراد بد حجاب در این ماه برخورد جدی می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی، تذکر لسانی را بهترین و موثر ترین راه امر به معروف و نهی از نکر در جامعه عنوان کرد و اضافه کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش در ماه مبارک رمضان جدی گرفته شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 378257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha