ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی در کانون‌های مساجد

خبرگزاری شبستان: رییس هیئت امنای دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا گفت: فصل تابستان بهترین فرصت برای انتقال سبک زندگی اسلامی به نوجوانان است که کانون‌های مساجد باید در این زمینه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، کیوان اسدپور، رییس هیئت امنای دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا امروز (31 خرداد) درمراسم افتتاحیه طرح تابستانی اوقات فراغت (آسمانی‌های 5) کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان با بیان اینکه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور امسال برنامه‎های اجرایی در کانون‌‍ها را در چهار محور با موضوعات قرآنی، زیست محیطی، گردشگری و سلامت جسم و روح تدوین کرده است، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا این برنامه‌ها را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

 

وی بر استفاده از ظرفیت‌های ویژه مساجد در اجرای برنامه‌های تدوین شده از سوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری تاکید کرد و افزود: فصل تابستان بهترین زمان برای انتقال سبک زندگی اسلامی به آسمانی ترین بندگان خدا که نوجوانان و جوانان هستند، است.

 

رییس هیئت امنای دفتر نمایندگی کانون‎های فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا خواستار لزوم برنامه ریزی ویژه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با خواسته نوجوانان و جوانان در کانون‌های مساجد شد و تصریح کرد: برنامه‌هایی را که در کانون‌های مساجد برگزار می‌کنیم تکراری نباشد تا موجبات دلسردی نوجوانان و جوانان از برنامه‌های اجرایی در مساجد را فراهم نیاورد.

 

اسدپور با بیان اینکه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به کانون‌های مساجد بندر آستارا توجه ویژه دارد، اضافه کرد: باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با نیاز نوجوانان و جوانان این خطه مرزی استفاده کنیم تا این قشر فعال جامعه ما اسیر توطئه‌های دشمنان نشوند.

 

وی با اشاره به اینکه بدون همدلی و همفکری یکایک دلسوزان اسلام و انقلاب کارهای فرهنگی بی نتیجه می‌ماند، اظهار کرد: نسبت به مسائل فرهنگی حساس باشیم و با یک برنامه ریزی کارشناسی شده و دقیق در راستای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گام برداریم.

 

اسدپور کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را سنگری مستحکم در برابر توطئه های دشمنان دانست و گفت: دولت به کانون های مساجد توجه ویژه داشته باشد و از ظرفیت‌های افراد حضور یافته در این مکان ها برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی استفاده کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 378313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha