هنر تبلیغ اسلامی شکوفا شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: هنر تبلیغ اسلامی با مجهز شدن به اخلاص و فناوری های نوین و به روز باید در راستای گسترش اسلام ناب محمدی(ص) شکوفا شود.

آیت الله محمد نقی لطفی، امام جمعه ایلام، صبح امروز(1 تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: گسترش اسلام بر پایه تبلیغ استوار بوده که این امر، رسالت انبیا و ائمه اطهار(ع) است.


وی، با اشاره به اینکه تاسیس تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) یکی ازمهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: این سازمان، در طی سالیان فعالیت خود توانسته است معارف الهی را به نحو خوبی به آحاد مختلف جامعه بشناساند.


آیت الله لطفی، ابراز کرد: در عصر حاضر، تبلیغ یک امر خطیر و علمی است و باید به فن آوری، علم روز، با اخلاص و هنر تبلیغ اسلامی همراه شود.


امام جمعه ایلام، یادآور شد: برنامه ریزی برای قشر جوان و علاقه مند به دین باید در راس همه امور قرار گیرد زیرا وقتی جوان و نوجوان متعهد و معتقد به اصول اسلامی تربیت شد کشور و جوانان در برابر تمام توطئه های دشمنان اسلام بیمه می شوند.


وی، حرکت در مسیر تبلیغ اسلامی و پیمودن مسیر توسعه فرهنگ دینی را راهی بزرگ و پر مسئولیت برشمرد و افزود: توسعه فرهنگ دینی در جامعه موجب روند رو به رشد و توسعه دیگر عرصه های اجتماعی و اقتصادی در جامعه اسلامی می شود.


آیت الله لطفی، با بیان اینکه گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج صحیح آن، بر پایه تبلیغ استوار است، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه باید در این زمینه با تلاش و همت مضاعف وارد میدان شده و شاهد گسترش فرهنگ ناب اسلامی باشیم.


امام جمعه ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: اعتلا و گسترش دادن معرفت و بصیرت دینی بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت (ع) یکی از مهم‌ترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است که این سازمان تا کنون توانسته منشا برکات در نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 378417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha