ارزش های دینی را با تبلیغ  در جامعه گسترش دهیم

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه اوج بیداری اسلامی با تبلیغ دین اسلام برمی خیزد، گفت: تمامی ارزش های جامعه با تبلیغ پیش می رود.

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت (یکم تیر) سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی به خبرنگار شبستان گفت: اهمیت تبلیغات اسلامی برکشی پوشیده نیست و تبیلغ خود نگاه توحیدی و دینی را در جامعه می رساند.


وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در جهان با تبلیغ انجام شدنی است، افزود: این در حالیست که تا تبلیغات دینی وجود نداشته باشد زمینه به ثمر نشستن اهداف توحیدی نیز مهیا نخواهد بود.


وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با نگاه عمیق و اندیشه والای خود تبلیغات اسلامی را تاسیس کرده تا ما را از گزند دشمنان اسلام بیمه و حفاظت کرده باشد.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مهمترین عامل هدایت و سعادت بشر تبلیغ دین و ارزش های آن است، اظهار داشت: همه ارزش های جامعه با ابزار تبلیغ به پیش می رود و امام خمینی(ره) هم نگاه ویژه ای به این بخش داشتند.


حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه حفظ ساختارهای دین منوط به اطلاع رسانی دینی است، تاکید کرد: اگر می خواهیم از ساختارهای دین خود حراست کنیم باید تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را در جامعه رواج دهیم.


وی گفت: در واقع مهمترین عامل هدایت و سعادت بشر تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و ارزش های آن است و امروز خبرنگاران وظیفه خطیری در این راستا دارند.


پایان پیام/
 

کد خبر 378472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha