امام جمعه تفت: گنجینه دفاع مقدس همیشه باید درجامعه جریان داشته باشد

امام جمعه تفت گفت:گنجینه دفاع مقدس و ابعاد حماسی،جهادی آن همیشه باید در جامعه جریان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین مدیح ،امام جمعه تفت عصر دیروز(21 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری دعای ندبه سراسری در شهرستان تفت گفت:در دفاع مقدس تمام خیر و نیکی جمع شده اند و به گفته مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج است و بعد از دفاع این گنج نباید به خاک سپرده شود بلکه باید ابعاد دفاع مقدس را شکافت و فکر حماسی جهادی آن برای همیشه در جامعه جریان داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه بیداری اسلام در دنیا صددرصد مدیون انقلاب اسلامی است گفت:70 درصد از این جریانات نیز مدیون دفاع مقدس است و با رونق بسیج و هیئت رزمندگان گنجینه دفاع مقدس نیز بازگشایی شده و آثار و اهداف آن نیز در جامعه پرورش داده می شود.


وی با بیان اینکه یکی از تشکیلاتی که انصافا بعد از دفاع مقدس تاثیرگذار بوده و در دوران مختلف کارایی های بسیار خوبی داشته هیئت رزمندگان بوده که با دلسوزی همه جانبه و خالصانه کارها را بدست گرفته و الحق که بهترین کارها هم از آب درآمده است.


حجت الاسلام مدیح با تشکر از دست اندرکاران اجرای برنامه دعای ندبه سراسری در شهرستان گفت:برگزاری دعای ندبه نقطه عطفی برای هیئت رزمندگان شهرستان است و اصل هیئت را سروسامان خواهد داد و اینچنین کارها را بدست بچه های رزمنده بسپارید و از دور حمایت کنید تا بهترینها شود.
 

سیداحمد عبودتیان فرماندار تفت نیز در این جلسه بر استفاده از نیروی مردمی در برگزاری اینچنین مراسم هایی تاکید کرد و از مسئولین خواست تمام تلاش و همکاری خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم به کار گیرند.
 

وی با بیان اینکه مردم کشور ما آن زمان که احساس نمایند حضورشان واجب است بدون هیچ چشمداشتی وارد صحنه شده و بهترینها را رقم زده اند پس در برگزاری چنین مراسمهایی از همکاری و پشتکار مردم غافل نشوید. سرهنگ ایار فرمانده سپاه ناحیه تفت نیز در این جلسه خواستار برگزاری مراسم به صورت مردمی و با کیفیت بالا شد .

پایان پیام/
 

کد خبر 37922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha