برگزاری مسابقه کتابخوانی پیوندهای نماز در همدان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی پیوندهای نماز تابستان جاری در سازمان جهاد کشاورزی همدان خبرداد.

حجت الاسلام محمد نجفی زاده، نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: هرساله سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای ارتقاء سطح دانش و تقویت بنیه دینی و فرهنگی اقدام به برگزاری مسابقات مذهبی می کند.


وی افزود: مسابقه کتابخوانی پیوندهای نماز با شرکت بیش از 120 نفر از فرزندان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی تابستان جاری برگزار می شود.


وی تصریح کرد: همچنین در 6 ماهه دوم سال جاری برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برای همسران شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.


نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان همدان، رسیدن به مقام ملکوت را تنها در سایه نماز دانست و افزود: از آن جایی که نماز امری کلیدی و ریشه ای در اسلام است، بنابراین کار و تلاش کردن در راستای فرهنگ نمازخوانی در جامعه نیز دارای جایگاهی بسیار بالایی دارد.


حجت الاسلام نجفی زاده با بیان اینکه استفاده از ظرفیت، افکار و اذهان نوجوانان و جوانان از اهداف این مسابقه است، افزود: این در حالیست که باید بکوشیم که از تمام توانمان به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقه در استان استفاده کنیم.


وی گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با نماز و یادگیری این فریضه الهی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 379495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha