سرپرست انجمن خواهران خبرنگار کانون بسیج رسانه شیراز انتخاب شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با تشکیل انجمن خواهران خبرنگار کانون بسیج رسانه شیراز، نجمه اشرفی از روزنامه سبحان با هشت رای به عنوان سرپرست این انجمن انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، میلاد امیری نژاد، مسئول کانون بسیج رسانه شیراز امروز (4تیر) در جمع خواهران خبرنگار با اشاره به اینکه آسیب شناسی و تحلیل و بررسی مسائل روز از جمله رسالت های فعالان بسیج رسانه است، گفت: مدیریت منابع انسانی با هدف مرتفع کردن مشکلات و نیازها، فرهنگی و اجتماعی و تربیت و آموزش از جمله مباحثی است که شاکله کلی فعالان رسانه ای کشور است.


وی ضمن تشریح فعالیت های انجمن خواهران خبرنگار کانون بسیج رسانه شیراز، گفت: بهره گیری از استعداد ها و توانمندی های اخبه های بسیجی و غیر بسیجی در حوزه رسانه، کمک به توسعه ظرفیت های مدیریتی در استان با استفاده از استعداد های فعالان رسانه و بصیرت افزایی چند جانبه اصحاب رسانه از جمله ماموریت های مهم این انجمن است.


خاطرنشان می شود، در این جلسه نجمه اشرفی از روزنامه سبحان با هشت رای و به مدت سه ماه به عنوان سرپرست انجمن خواهران خبرنگار کانون بسیج رسانه شیراز و الهام فاضل زاده از خبرگزاری ایرنا استان فارس با هفت رای به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.


گفتنی است، سرپرست انجمن خواهران خبرنگار کانون بسیج رسانه شیراز پس از سه ماه به عنوان مسئول انجمن فعالیت خواهد داشت.


پایان پیام/

کد خبر 379574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha