برگزاری همایش بین ‌المللی "بسیج و رسانه" در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی تبلیغات حوزه نمایندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش بین ‌المللی بسیج و رسانه سال ‌جاری در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ حسین اتابک، مسئول روابط عمومی تبلیغات حوزه نمایندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (5 شهریور) در نشست شورای اطلاع ‌رسانی روابط عمومی سپاه، گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول سال ‌های پس از انقلاب غیر قابل توصیف است.

اتابک افزود: در برخی مناطق شاید به دلیل مهجور ماندن و غفلت از آنها محرومیتی وجود داشته باشد  که وظیفه رسانه بیان این محرومیت ‌ها و اطلاع ‌رسانی در این خصوص است.

وی برای نمونه با نام بردن از برخی مناطق استان که از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند، افزود: شاید مسئولان وضعیت این مناطق را ندانند پس وظیفه رسانه است که این مسئله را به گوش مسئولان برساند که در نزدیکی شهر یاسوج و در مرکز آب کشور، مردم از داشتن آب آشامیدنی محروم هستند.

این مسئول در ادامه از برگزاری همایش بین ‌المللی "بسیج و رسانه" در این استان با حضور میهمانان کشوری خبر داد.

اتابک اظهار داشت: هر چند یکی از تاریخ ‌های یک تا پنجم آذرماه را برای برگزاری این همایش تعیین کرده ‌اند؛ اما هنوز این تاریخ قطعیت پیدا نکرده است اما این همایش یقیناً در سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی شعار این همایش را «بسیج رسانه و گفتمان ولایتدانست و خاطرنشان کرد: کارگروه‌ های این همایش بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری، بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی و بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه ‌گری در نظام اسلامی است.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی رسانه‌ ها بدون حب و بغض مشکلات را به مسئولان گوشزد کنند آنها هم خواهند پذیرفت و این گونه است که به تدریج محرومیت‌ها برچیده می ‌شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 397233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha