دعوت از فعالان رسانه ای زنجان  برای عضویت در بسیج رسانه

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: بسیج رسانه از میان فعالان رسانه ای استان زنجان عضو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان زنجان، عبداله جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به ارائه فراخوان سازمان بسیج رسانه استان زنجان اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان زنجان از میان فعالان رسانه عضو می پذیرد.


وی با اشاره به اینکه مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه، سردبیران و دبیران، خبرنگاران و گزارشگران می توانند برای عضویت اقدام کنند، افزود: همچنین تصویربرداران و عکاسان خبری، مستند سازان خبری و کارشناسان و صاحب نظران می توانند عضو این سازمان شوند.


جعفری ادامه داد: کارکنان فنی رسانه ها، شبکه های توزیع، ناشران و گویندگان خبر نیز می توانند برای عضویت اقدام کنند.
 

این مسئول ظرفیت سازی در جامعه رسانه ای استان را از اهداف این سازمان عنوان کرد و افزود: ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی اصحاب رسانه از دیگر اهداف این سازمان است.


جعفری با اشاره به اینکه کمک به تقویت و افزایش مهارت تخصصی و حرفه ای اصحاب رسانه از دیگر اهداف محسوب می شود، افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.


این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی، ساحتی و زیارتی، برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی، برگزاری نشست های سیاسی، اخلاقی و معنوی و ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات از برنامه های سازمان بسیج رسانه محسوب می شود.


وی بیان داشت: علاقه مندان می توانند با همراه داشتن تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس رنگی برای تکمیل برگ درخواست عضویت به دفتر این سازمان مراجعه کنند.


وی خاطرنشان کرد:‌علاقه مندان می توانند به سه راه امجدیه، مجموعه فرهنگی ، ورزشی امام علی (ع)، طبقه دوم، بسیج رسانه استان زنجان مراجعه کنند.


پایان پیام/


 

کد خبر 383144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha