دعوت بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری شبستان: بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از خبرنگاران این استان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ‌ای مردم این استان را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال فرا خواند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مدیران ،مدیران مسئول، خبرنگاران خبرگزاری ‌ها و نشریات مختلف و فعالان عرصه اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد در ماه ضیافت الهی و همزمان با هجمه ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه و از همه مهم‌تر سکوت و بایکوت خبری صهیونیسم رسانه‌ای جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل که دست پلید آمریکا و استکبار جهانی علیه مسلمانان مظلوم جهان به ویژه مردم بی‌دفاع غزه و عراق در پشت آن است را محکوم و سکوت مجامع مدعی حقوق بشری را تایید بر این اعمال ننگین و شوم ضد بشری آنان می‌دانند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: بی‌شک سکوت معنادار حاکی از رضایت سران مرتجع عربی اسلامی حامی صهیونیسم و تروریسم بین‌المللی مهر تأییدی بر ادامه کشتار ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزه و گروهک تروریستی بعثی تکفیری در عراق و سوریه است.

در این بیانیه آمده است: استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب بدانند که دود این آتش افروزی‌ها ابتدا به چشم آنان خواهد رفت و این گونه جنایت‌ها تنها سرعت سقوط و زوال رژیم پوشالی و تار عنکبوتی صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: اصحاب رسانه و رسانه‌های بسیجی کهگیلویه و بویراحمد همچنان آگاه و بیدار در سنگر مبارزه با جنگ نرم و صهیونیسم رسانه‌ای آماده جانفشانی بوده و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی استان که به زعم دولتمردان نظام اسلامی از فعالان و سرآمدان این عرصه در کشور هستند ضمن هوشیاری و رصد حرکت رسانه‌های صهیونیستی در دفاع از حقوق حقه امت اسلامی جان برکف ایستاده و پوزه این رسانه‌ها را همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این صحنه نبرد به خاک خواهند بالید.

 

پایان پیام/

کد خبر 388691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha