اعزام مبلغ به مدارس استان مرکزی در سال تحصیلی 94- 93

خبرگزاری شبستان:‌ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی از فراخوان اعزام مبلغ(بلندمدت) به مدارس استان مرکزی در سال تحصیلی 94- 93 خبر داد.

حجت الاسلام علی شفیعی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اعزام مبلغ به مدارس با هدف تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه انجام می شود که این مدارس "مدارس امین" نامیده می شوند.


وی شرایط اعزام را قبولی در مصاحبه تخصصی مدارس در زمینه های پاسخ به پرسش‌های دانش‌آموزی، مشاوره، کلاسداری و احکام، اتمام سطح 2 حوزه، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، تأهل، حداکثر سن 42 سال ‌و تشکیل پرونده هجرت بلند مدت عنوان کرد.


حجت الاسلام شغیعی افزود: مبلغان اعزامی به مدارس می توانند از ادامه تحصیل درمرکز تخصص تبلیغ به صورت غیرحضوری بهره مند و از امتیازات و سوابق تبلیغی برخوردار شوند.‌


معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی زمان ثبت نام از مبلغان را از اول خرداد تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و گفت:‌ علاقمندان به شرکت در این طرح می توانند به دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی در اراک و قم مراجعه کنند.


به گفته وی اعزام مبلغان به مدارس با عنوان" طرح تربیتی" از سال 87 طی تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش و حوزه علمیه منعقد شده که در استان مرکزی این طرح از سال 91 با شرکت 54مدرسه اجرایی شده است.


پایان پیام/

کد خبر 379602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha