ماه رمضان فصل تجلیات خاص الهی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ماه مبارک رمضان فصل تجلیات خاص الهی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تجلی خاص فیوضات الهی است گفت: این تجلیات و فیوضات از ماه رجب شروع شده در ماه شعبان ادامه یافته و در ماه رمضان تکیمل می شود.


وی با اشاره به اهمیت حضور روحانیان وائمه جماعت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان افزود: این حضور خیرات برکات فراوانی را به دنبال دارد.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ماه رمضان فرصتی است که همه از جام می مستانه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سیراب شوند که روحانیان وظیفه دارند با تبلیغ و اطلاع رسانی خود مردم را نیز از آن سیراب کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به حوزه های علمیه اشاره و بر حضور جوانان و نوجوانان در حوزه های تاکید کرد و گفت: حوزه های علمیه محل پرورش انسان های آگاه و مبلغ و مفسر است.


در ادامه این حجت الاسلام سید احمد میر مهدی، رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز در این مراسم به بیان سخنانی در رابطه با تاثیر روحانیان بر شخصیت افراد اشاره کرد و گفت: این تاثیر می تواند آنقدر زیاد باشد که تا سنین بالا و حتی قرار گرفتن فرد در مسئولیت های بزرگ اجتماعی نیز موثر باشد.


وی افزود: مبلغان باید خالصانه و به حساب انجام تکلیف الهی و اجتماعی خود به تبلیغ دین و مبانی ارزشمند آن بپردازند چرا که کلامی که از دل بر آید بر دل نشیند.


پایان پیام/
 

کد خبر 379652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha