حادثه هفت تیر باعث تقویت پایه های نظام نوپای انقلاب اسلامی شد

خبرگزاری شبستان: دبیر شوار هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حادثه هفت تیر پایه های نظام نوپای انقلاب اسلامی ایران را استحکام بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به خصوص شهید بهشتی و شهیدان پاکنژاد گفت: یاد و خاطره شهدای هفت تیر نمایانگر امدادهای غیبی الهی است که در جهت حفظ این انقلاب صورت گرفته است.


وی تصریح کرد: اگر چنین اتفاقی در کشور دیگری رخ می داد قطعا آن کشور دچار تزلزل می شد اما در کشور ایران باعث تثبیت پایه های انقلاب شد.


فخرالدینی با اشاره به دستاوردهای حادثه هفت تیر برای انقلاب اسلامی گفت: خون شهدای هفت تیر چهره کسانی را که در پشت پرده ها برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی می کردند آشکار ساخت و آنها را رسوا کرد.


وی افزود: از همه مهم تر اینکه خون شهدای هفت تیر تثبیت کننده شعار نه غربی و نه شرقی به عنوان یکی از شعائر مهم نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود.


دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در تبیین برنامه های بزرگداشت شهدای هفت تیر در استان گفت: مراسم بزرگداشت این واقعه عظیم پنجشنبه (5 تیر) از ساعت هشت الی 10 صبح در محل پایگاه انقلاب و تربیت پاک چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی برگزار می شود.


وی از حجت الاسلام سید رضا اکرمی رییس دفتر فرهنگی رییس جمهور به عنوان سخنران این همایش یاد کرد و افزود: از عموم مردم همیشه در صحنه و شهید پرور استان یزد جهت حضور در این مراسم دعوت می شود.


فخرالدینی گلباران قبور شهدا را از دیگر برنامه های بزرگداشت این روز دانست و گفت: در این مراسم قبور مطهر شهیدان پاکنژاد نمایندگان مردم استان یزد در واقعه هفت تیر با حضور مسئولان گلباران و عطرافشانی می شود.


وی افزود: همچنین مراسم ها و برنامه های مشابه ای در سطح شهرستان های استان جهت بزرگداشت این روز برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 379688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha