مبلغان دینی باید از شیوه های کاربردی  در تبلیغ استفاده کنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با بیان اینکه تبلیغ مبلغان باید کاربردی باشد، گفت: توجه به اشاعه سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه مبلغان دینی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز (7تیر) در در همایش طلایه داران تبلیغ، گفت: مبلغان دینی باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای نهادینه شدن فرهنگ دینی بهره گیرند.


وی افزود: مبلغان دینی باید ازشیوه های کاربردی برای تبلیغ بهره گیرند تا بهتر بتوانند به اهداف خود دست یابند.


حجت الاسلام مهدوی، اظهار داشت: توجه به مقوله سبک زندگی اسلامی، فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت مباحث دینی و اعتقادی و ارزشی از مواردی است که باید مورد توجه مبلغان دینی باشد.


وی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل روز و وضعیت جهان اسلامی از دیگر مواردی است که باید مبلغان دینی مورد توجه قرار دهند.


حجت الاسلام مهدوی، با تاکید بر ضرورت توجه مبلغان دینی به تبین جایگاه ولایت، ادامه داد: در مباحث ولایت فقیه شبهاتی در جامعه وجود دارد که باید مبلغان دینی در زمینه پاسخگویی به این شبهات تلاش کنند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، همچنین با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان است.


وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی راه گشای بسیاری از مشکلات است.


حجت الاسلام مهدوی، با تأکید بر اینکه ما باید با ترویج سبک زندگی اسلامی به ویژه بین نسل جوان آنان را از این سردرگمی نجات دهیم، ادامه داد: ترویج سبک زندگی اسلامی بنیان خانواده را تحکیم می بخشد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، با تأکید بر اینکه در ایام رمضان نباید هیچ مسجدی بدون امام جماعت باشد، عنوان کرد: در این راستا مبلغان دینی به مناطق مختلف استان اعزم می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 380340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha