ثبت نام از حامیان طرح اکرام همزامان با ماه رمضان

خبرگزاری شبستان: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از ثبت نام حامیان طرح اکرام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد مهدی ناصری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی (7 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار شد، گفت: ماه رمضان فرصتی برای تهذیب نفس و انجام کارهای خیر و نیکو است که اکرام ایتام از جمله این کارها است.


وی با اشاره به اینکه ثبت نام از حامیان طرح اکرام در ماه رمضان بیشتر مورد استقبال خیرین و نیکوکاران قرار می گیرد، افزود: در طول ماه مبارک رمضان ثبت نام از از این عزیزان در پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد و به صورت ویژه در مساجد صورت می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 13 هزار حامی مسئولیت 2 هزار و 834 یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام را بر عهده دار گرفتند، افزود: امید است امسال نیز این طرح با حضور گسترده و حداکثری خیرین و نیکوکاران انجام شود.

 

برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان تحت پوشش امداد

سرپرست کمیته امداد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرهای اراک، ساوه، خمین و زرندیه دایر می شود.

 

توزیع سبد کالا به مناسبت ماه رمضان در بین مددجویان
ناصری در ادامه با اشاره به توزیع سبد کالا بین مددجویان این نهاد گفت: علاوه بر سبد کالا توزیع غذای گرم و همچنین برپایی سفره های افطار نیز در ماه رمضان انجام می شود.


وی اجرای طرح مفتاح الجنة ( بازدید از خانواده های تحت حمایت)، جمع آوری کمک های مردمی برای فلسطین و توزیع سبد کالا، سرکشی و دلجویی از نیازمندان با حضور مسئولان استانی را از دیگر برنامه هایی این نهاد در ماه رمضان دانست.


وی همچنین به جمع آوری زکات فطره نیز اشاره کرد و بیان کرد: زکات فطره جمع آوری شده در همان شهرستانی که جمع آوری شده هزینه می شود.

 

سرپرست کمیته امداد استان مرکزی در ادامه افزود: درحال حاضر 24 مرکز نیکوکاری در استان مرکزی دایر است که پیش بینی شده است در سالجاری این مهم به 63 مرکز نیکوکاری افزایش یابد.

ناصری خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 6 میلیارد تومان در قالب طرح های مختلف توسط مشارکت های مردمی در سطح استان مرکزی جمع آوری شده است.

پایان پیام/

کد خبر 380407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha