تقدیر از دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد مرکزی به عنوان دبیرخانه برتر

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی طی ارزیابی و بازرسی های به عمل آمده در سال 89 به عنوان دبیرخانه برتر در سطح دبیرخانه های کشور برگزیده و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی از سوی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برتر شناخته شد و حجت الاسلام سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تقدیر نامه ای از سرپرست دبیرخانه حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری قدردانی تشکر کرد.


براین اساس، در این تقدیر نامه آمده جناب آقای ذوالفقاری سرپرست محترم دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، خدمت خالصانه در مساجد فرصت مغتنمی است که شامل حال بندگان مومن و پرهیزگار خدا می شود.


به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف و قدردانی از جدیت و مجاهدت مستمر جنابعالی در راه خدمت به فرهنگ دینی در کسب عنوان شایسته تقدیر در ارزیابی عملکرد دبیرخانه های استانی درسال 89" سال همت مضاعف و کار مضاعف" این لوح سپاس تقدیم حضور می شود.


همچنین در ادامه این لوح آمده است: از خداوند سبحان توفیق روز افزون برای شما و همکاران محترم در سنگر مساجد و در جهت نیل به اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستاریم.


پایان پیام/ 

کد خبر 38054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha