توزیع بیش از یکصدهزار بسته مواد غذایی میان نیازمندان خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی از نیاز مددجویان این نهاد به 120هزار بسته مواد غذایی در قالب جیره خشک و غذای گرم درماه رمضان خبرداد و افزود: این بسته ها تا پایان ماه میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی امروز (8 تیر) درنشست خبری با اصحابه رسانه استان از نیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد به 120 هزار بسته مواد غذایی در قالب جیره خشک و غذای گرم درماه مبارک رمضان خبرداد.


وی تامین حداقل معیشت خانواده ها از مهمترین نیازمندیهای مددجویان دراین ماه ذکر کرد و اظهار داشت: تامین ارزاق مددجویان اولی ترین برنامه استان است.


حسین پور با اشاره به تحت پوشش بودن 35 هزار خانوار در قالب 80 هزار نفر مددجوی دائم و 45 هزار اقشار آسیب پذیر، خاطرنشان کرد: همه این افراد تحت پوشش نیازمند بسته مواد غذایی درماه مبار ک رمضان هستند.


وی اعتبار هر بسته مواد غذایی بین 80 تا 100 هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: سبدهای غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان تحویل خانواده های نیازمند می شوند.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، میزان کمک های جمع آوری شده درماه رمضان سال گذشته را بیش از 2 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: پیش بینی می شود با برنامه ریزی جدی تری که در سال جاری صورت گرفته بیش از سه میلیارد تومان کمک های مردم و خیرین در این ماه جمع آوری شود.


وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 150 هزارنفر از مددجویان و غیر مددجویان سطح استان در ماه رمضان اطعام شدند و بیش از یک میلیارد تومان از کمک های مردمی برای اطعام آنها هزینه شد.


حسین پور متذکر شد: هم اکنون تمامی روستا و مناطق محروم نیازمند به کمک شناسایی و اطعام نیازمندان از چند روز آینده آغاز می شود.


وی اجرای طرح "همیان مولا" برای جمع آوری کمک های خیرین در قالب مواد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان، اجرای طرح محسنین به منظور حامی یابی برای ایتام و خانواده های دارای مشکل، برگزاری نمایشگاه جشن رمضان و همایش های خیرین و حامیان را از دیگر برنامه های این نهاد درماه مبارک رمضان اعلام کرد.

  

پایان پیام/ 

کد خبر 380655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha