از معافیت مالیاتی در اسرائیل تا دریافت غرامت از سیا!!

خبرگزاری شبستان: این فرقه برای تامین منایع مالی خود به طور آشکارا به استکبار جهانی وابسته است. بهائیان در اسرائیل همانند خاخام های یهودی از پرداخت مالیات معاف هستند و از کمک های رسمی دولت استفاده می کنند.

سیدحسین علوی، استاد دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی (ص) قم در گفت و گو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان گفت: بهائیت اساسا دین نیست و از ابتدای شکلگیری اش یک توطئه بوده است، بهائیت از ابندا جریانی صهیونیستی و یهودی برای انحراف اسلام ناب بوده است.
وی ادامه داد: کتابی به نام "خاطرات صبحی" وجود دارد که نویسنده این کتاب در میان پیروان بهائیت از کاتبان وحی شناخته می شود، این فرد در کتابش نوشته است "بهائیان در ایران همان یهودیانی بودند که بخاطر اینکه گرفتار برچسب جمود نشوند، زیر بیرق بهائیت ایستادند".
استاد دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی (ص) قم بیان کرد: بهائیت در واقع مجموعه ای از یهودیان ایرانی بوده که در ایران دینی به نام بهائیت را در حاشیه اسلام تاسیس کرده است و با غرض گرفتن برخی مفاهیم بلند اسلامی مانند بحث های مهدویت و موضوعات آخرالزمانی بتدریج به سمتی رفته اند که رهبر خود را خدای عالمیان معرفی کرده اند.
وی با بیان این که انحرافی که اعضای فرقه بهائیت می خواستند در دین اسلام راه بیندازند، دو دسته بود، افزود: یک دسته انحرافات در مبانی دینی و دیگری انحراف در جهت گیری دین بوده است.
علوی تاکید کرد: انحراف در مبانی دین و اصول دین به اینجا کشید که بهااله ادعای خدایی کرد و وقتی کار انسانی به اینجا ختم می شود دچار کفر محض شده است و لذا فردی با این گونه طرز فکر و ادعا فقط برای بیراهه کشاندن سایر ادیان به وجود آمده است.
وی ادامه داد: به انحراف کشاندن پیروان ادیان توحیدی در جهت گیری های دینی که داشتند از سوی رهبران فرقه ضاله بهائیت کار را به جایی کشاند که نهایتا به جایگاه اصلی خودشان همان کانون توطئه که سرزمین های اشغالی است، پناه ببرند.
استاد دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی (ص) قم بیان کرد: پایگاه بهائیت در حیفا و سرزمین های اشغالی در نزدیکی تل آویو قرار دارد و آنها زیر چتر آژانس اطلاعاتی و امنیتی یهود تبلیغات می کنند و با سرمایه ثروتمندان و سیاستمداران یهودی برای جذب پیروان بیشتر در دنیا تبلیغات گوناگونی را انجام می دهند.
وی در ادامه ابراز کرد: بخشی از شبکه گسترده صهیونیسم جهانی برای انحراف بشریت، شبکه بهائیت است، بهائیت نه یک دین بلکه یک توطئه عظیم علیه ادیان آسمانی است.
علوی عنوان کرد: افرادی که خواهان فعالیت بهائیت در ایران هستند یا با مبانی اعتقادی و فکری این فرقه ضاله آشنا نیستند و یا اینکه خود جزئی از این گروه هستند، این افراد اغلب گروهی از روشنفکران و روحانیون به تعبیر امام خمینی روحانیون کثیف درباری هستند.
وی بیان کرد: بهائیت از اساس نجس، ضد انسانیت، ضد الهیات و توحید است و باید به عنوان یک طاعون عقیدتی ریشه کن شود. بهائیان معتقدند اساسا مناسک دینی باید ریشه کن شود و دسته ای از مناسک و آئین هایی که ساخته و پرداخته ذهن بهااله منحوس است، جایگزین آن شود.
وی با بیان اینکه از روز اول شکلگیری این فرقه آنها در دامن سفارت انگلیس متولد شده اند، افزود: هم اکنون هم این فرقه برای تامین منایع مالی خود به طور واضح و آشکارا به استکبار جهانی وابسته است. بهائیان در اسرائیل دقیقا همانند خاخام های یهودی از پرداخت مالیات معاف هستند و در این کشور از کمک های رسمی دولت استفاده می کنند. 
علوی خاطرنشان کرد: سازمان اطلاعات مرکزی اطلاعات آمریکا در سال های گذشته رسما هر ساله پول های هنگفتی را به عنوان غرامت خسارت هایی که بهائیان در ایران متحمل شده اند به اعضای اصلی این فرقه می دهد.

پایان پیام/

کد خبر 380931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha