ترویج فرهنگ دین باوری از مهم ترین آثار و نتایج وقف در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بخش مرکزی یزد، ترویج فرهنگ دین باوری در جامعه را از مهم ترین آثار و نتایج وقف در ماه مبارک رمضان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد یزد امروز(9 تیر) در نشست کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به خطبه شریف شعبانیه گفت: پیامبر اکرم(ص) در این خطبه ماه مبارک رمضان را ماه ضیافت الهی نامیده اند.


وی در تشریج جایگاه و آثار ماه ضیافت الهی افزود: دعوت شدن و اکرام مهمان، ایجاد رابطه جدید با پروردگار، کم شدن فاصله ها و تشکر میزبان از پذیرش دعوت از ویژگی های این ضیافت می باشد.


امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه اضافه کرد: این میهمانی گذراست پس باید در لحظه لحظه آن مواظبت داشته باشیم تا حسرت نخوریم.


وی سه گروه غافلان، گرفتاران به امر دنیا و کسانی که از اشتهای معنوی کم بهره اند را از کسانی برشمرد که بهره ای از این ماه مبارک نخواهند داشت.


مدرسی در پایان حرکت مردم برای ایجاد وقف جدید در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الله است را استثنایی خواند و ترویج فرهنگ دین باوری را از آثار و نتایج آن برشمرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 380983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha