اجرای طرح سراسری "رمضان؛ بهار قرآن" در دانشگاه تفرش

خبرگزاری شبستان:مسئول قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تفرش گفت: طرح سراسری "رمضان؛ بهار قرآن" با برپایی کارگاه تفسیر سوره لقمان در این واحد دانشگاهی اجرا می‌شود.

‌علی کریمی، مسئول قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تفرش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش هر ساله برنامه‌های متنوع و جذاب قرآنی برای دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده‌های آن برگزار می کند.


وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بیان آموزه های دین مبین اسلام برای جوانان است، افزود: برای دستیابی به این هدف دفاتر کانون قرآن و عترت دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزی و نیازسنجی اصولی می‌توانند به نتایج اثربخش دست یابند.

 

کریمی گفت: تاکنون حدود 23 برنامه و فعالیت قرآنی برای اجرا در ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است که با توجه به تجربه قبلی این کانون در سال‌های گذشته دانشجویان، استادان، کارکنان به همراه خانواده‌هایشان استقبال بسیار خوبی از برنامه‌ها می‌کنند.

 

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد تفرش اضافه کرد: ثبت نام برای شرکت در سومین طرح فرهنگی رمضان، بهار قرآن که به‌ صورت سراسری در تمامی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد برای استادان و کارکنان آن برگزار می‌شود که تفسیر سوره مبارکه لقمان دراین کارگاه درنظر گرفته شده است.


پایان پیام/

کد خبر 380748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha