ماه رمضان فرصتی مناسب برای تهذیب نفس است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای تهذیب نفس و خودسازی انسان ها است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینای همدان به خبرنگار شبستان گفت: ایام ضیافت الهی بهترین فرصت برای توبه، تزکیه نفس و تقوای الهی است.
 

وی افزود: رمضان، ماه میهمانی خداوند متعال و سرشار از برکات و فیوضات است و افرادی سعادتمند هستند که از برکات این ماه نهایت استفاده را ببرند.
 

وی  با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان، تصریح کرد: باید برای ورود به این ماه مبارک فضای شهر و جامعه عوض شود و همه مردم شان این ماه مبارک را نگاه دارند.
 

حجت الاسلام رستمی با تاکید بر تلاش برای ایجاد فضای معنوی در جامعه در ماه رمضان، گفت: همه ما باید خود را برای حضور در این ماه مبارک، آماده کنیم و بتوانیم به بهترین شکل ممکن از فضایل بی شمار آن بهره مند شویم.
 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینای همدان، ابراز داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای زدودن گناهان از دل و کسب ثواب و ره توشه برای آخرت است و مهمترین سرمایه برای این کار عظیم سخاوتمندی به همراه تقواست.
 

وی عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و حضور روحانیان اعزامی از قم در استان، ادامه داد: ماه مبارک رمضان بهترین زمان و فرصت برای تبلیغ، احیا و گسترش هرچه بیشتر دین مبین اسلام است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 380576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha