برگزاری مراسم ویژه شب های ماه رمضان در قزوین

خبرگزاری شبستان: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم دعا و مناجات در نقاط مختلف استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، مراسم معنوی قرائت قرآن، تفسیر، مناجات، روضه خوانی و سینه زنی با عنوان "به سمت خدا" به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23 در آستان مقدس چهار انبیاء در قزوین برگزار می شود.
 

این مراسم معنوی با نوای ذاکران اهل بیت (ع)، حدادزادگان، امامی و همچنین مداحان میهمان هر شب میزبان میهمانان خدا در ماه رمضان است.
 

بر اساس این گزارش؛ مراسم معنوی "نسیم مناجات" نیز هر شب از ساعت 23:30 دقیقه در حسینیه هیئت رزمندگان اسلام واقع در چهار راه بنیاد شهید قزوین برگزار می شود.
 

سخنران این مراسم در دهه اول ماه مبارک رمضان حجت الاسلام مفیدی، در دهه دوم حجت الاسلام خضری و در دهه سوم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام محمد حسینی هستند که علی فرمانی مداح این مراسم است.
 

این گزارش می افزاید: مراسم دیگری نیز با عنوان مناجات نیمه شب های ماه مبارک رمضان در مسجد آمنه خاتون ملک آباد هر شب ساعت 12 تا 2:30 دقیقه بامداد برگزار می شود.
 

در این مراسم مذهبی و معنوی در دهه اول ماه رمضان حجت الاسلام حسین قاسمی، دهه دوم حجت الاسلام علی آشوری و دهه سوم حجت الاسلام حمید شهسواری سخنرانی می کنند که محمد نبوی از ذاکران اهل بیت (ع) مداح این مراسم است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 380988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha