جایزه آذر یزدی در استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی جایزه آذریزدی از برگزاری جایزه این نویسنده شهیر یزدی در آینده ای نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی دهقانی دبیر اجرایی جایزه آذریزدی، امروز در نشستی که در محل موسسه فرهنگی و هنری ریحانه الرسول برگزار شد از برگزاری جایزه آذر یزدی در آینده ای نزدیک خبر داد.


وی افزود: جایزه آذریزدی به منظور ارج نهادن به استاد مهدی آذر یزدی و در راستای ایجاد فرهنگ و بستر مناسب برای توجه به آثار آذر یزدی که یک استمرار فرهنگی بین نسل ها ایجاد کرده است برپا می شود.


دهقانی تاثیرگذاری دیدگاه اخلاقی‌ درجامعه کودک و نوجوان و فرهنگ کتابخوانی، آشنا کردن مردم با دنیای کودک، استفاده از استعدادها و نخبگان فرهنگی و هنری و اهتمام به ادبیات کودک را ازدیگر اهداف برگزاری این مراسم اعلام کرد.


دبیر اجرایی جایزه آذریزدی اظهارداشت:این جایزه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی است.


وی در بخش دیگر اهم برنامه های دبیرخانه جایزه آذریزدی را رونمایی از نشان آذر یزدی و رو نمایی از پوستر جایزه آذر یزدی اعلام کرد.


دهقانی گفت: جایزه آذر یزدی به همت موسسه فرهنگی و هنری ریحانه الرسول و دفتر مطالعات فرهنگی و موقوفات میرزا محمد کاظمینی با پشتیبانی نماینده مردم یزد واشکذردر مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.

 

دبیر اجرایی جایزه آذریزدی در پایان افزود: برنامه و زمان دقیق برگزاری این جایزه اعلام می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 381237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha