ارسال 105 اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد از ارسال 105 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

حسن شریف بیگی، مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان یزد گفت: تاکنون 105 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


وی افزود: از مجموع آثار ارسالی به نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی 37 فیلم مربوط به بخش مستند و 68 فیلم مربوط به بخش داستانی می باشد.


شریف بیگی افزود: امسال با توجه به اضافه شدن سبک زندگی رضوی و احادیث در فراخوان نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی، استقبال خوبی از جشنواره صورت گرفته است.


وی اظهار داشت: آثار رسیده به این جشنواره از استان های تهران، چهارمهال بختیاری، سمنان، کاشان، شیراز، اصفهان، البرز، اهواز، گیلان، بیرجند، تبریز، مازندران، اردبیل، ایلام، مشهد، قم، بوشهر، خراسان شمالی، هرمزگان، تبریز، قزوین و یزد می باشد.


مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد تصریح کرد: از میان استان های ارسال کننده اثر تهران با 22 فیلم و مشهد و بیرجند با 16 فیلم در جایگاه برتر قرار دارند.


شریف بیگی با بیان اینکه تاکنون هفت اثر از استان یزد جهت شرکت در این جشنواره ارسال شده است گفت: حدود 20 اثر دیگر نیز در استان جهت شرکت در این جشنواره در دست ساخت است.


مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا یکم مرداد گفت: امیدوارم با توجه به زمان باقی مانده تا آخرین مهلت ارسال آثار، همواره فیلم های بیشتری به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.


وی در پایان گفت: نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی طی روزهای 10 تا 13 شهریور سال جاری در استان یزد برگزار می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 381456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha