برپایی "سفره های آسمانی" ایتام و نیازمندان در کمیته امداد چرام

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از برپایی "سفره های آسمانی" جهت ایتام و نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان در محل کمیته امداد خبر داد.

علی حسن مظاهری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: مراسم ضیافت افطاری ایتام و مددجویان نیازمند همه شب از اول ماه مبارک رمضان با حضور خیرین نیک اندیش در محل کمیته امداد شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: رمضان ماه میهمانی خداست و تلاش ما امدادگران این است که در این ماه مبارک با همکاری و همراهی خیرین نیکوکار و سایر دستگاه های حمایتی خدمات مطلوب تری به جامعه مددجویی و نیازمندان با حفظ عزت نفس و کرامات انسانی آنها ارائه دهیم.

مظاهری عنوان کرد: در همین راستا با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط این نهاد "سفره های آسمانی" ضیافت افطاری با حضور خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب با حضور 50 نفر از ایتام و نیازمندان در سالن اجتماعات کمیته امداد برپاست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام گفت: برپایی سفره های اطعام و افطاری ایتام و نیازمندان با مشارکت کمیته امداد، خیرین و ستاد نماز جمعه شهرستان برگزار و برای این تعداد به ازای هر شب، سه میلیون ریال پرداخت می شود.

پایان پیام/

کد خبر 381768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha